sobota, 16 marca 2013

Small information.

Cześć wam moje kochane czytelniczki.
Zapewne wiecie dlaczego pojawia się ten post, zapewne spodziewacie się najgorszego, ale wybrałam mniejsze zło i muszę poinformować was iż zawieszam bloga. Póki co ten okres potrwa do Świąt Wielkanocnych. Być może dodam coś właśnie w tym czasie, ale nie obiecuję czegoś mistrzowskiego, czegoś dobrego bo najzwyczajniej w świecie nie potrafię skonstruować prostego, ładnego zdania. Dzięki bliskiej mi osobie zrozumiałam jak wiele poświęcam dla innych, jak wiele pracy wkładam w tego bloga. Cieszy mnie to bo to na prawdę cudowne móc dla was pisać, otrzymywać te wszystkie cudowne komentarze, ale nie może to być ceną mojego zdrowia.
Wiem, że zapewne większość z was się teraz wykruszy, stwierdzi że to było wiadomo, ale zdrowie mam tylko jedno i musze o nie zadbać. Rozumiecie, prawda?
Troszkę odpoczynku na pewno dobrze mi zrobi, przybędzie mi nowych pomysłów i powrócę do was z nowymi, odmienionymi rozdziałami.
To przykre, że coś, co było dla mnie nagrodą, przyjemnością i całym życiem musi zostać odstawione na bok.... Ahhh.... Nie życzę żadnej z was takiego uczucia pustki jakie towarzyszy mi teraz.
Jeszcze raz was bardzo przepraszam.
Tak bardzo mi głupio....
Magda

10 komentarzy:

  1. Zdrowie jest najważniejsze :) ja to w pełni rozumiem :) Życzę zdrowia :)
    ~Nulka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę powiedzieć tyle: dziękuję, że wzięłaś moje słowa do serca. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Zostałaś nominowana do Liebster Awards oraz The Best Blog Award! Przeczytaj więcej u mnie na blogu: www. meandawesome5.blogspot.com

    A tak ogólnie, to pewnie, że musisz odpocząć. Zdrowie górą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowiej kochana <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu mam nadzieje, że szybko wyzdrowiejesz c:
    Blogiem się nie przejmuj, poczekamy :D
    Zdrowia Słońce < 33 xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonalne Cię rozumiem. Masz rację, że zdrowie ma się tylko jedno i jest ono bardzo ważne. Nie powiem, że nie jest mi smutno.. Ja napewno nadal będę odwiedzała tą strone i mam nadzieję, że powrócisz do nas z rozdziałem. Wierze w Ciebie i Twoje zdrowie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę ci jak najlepiej. Jestem pewna że rozdziały się pojawią za jakiś czas, le na to trzeba poczekać :) Zdrowiej kochana :)!
    Pozddrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętaj to co robisz to ma być przyjemnością, a nie pracą:)
    Pamiętaj również, że zdrowie najważniejsze.
    Ja będę czekać na twoje opowiadanie bo jestem jego fanką i każda inna osoba, która też jest fanem tego bloga powinna to zrozumieć jeśli tego nie rozumie znaczy, że nigdy fanem nie była.
    Trzymaj się i wróć do nas przynajmniej z życzeniami Wielkanocnymi, abyśmy mogły również złożyć je tobie:)
    Będę tęsknić i cierpliwie czekać:)
    Pamiętaj zdrowie przedewszystkim!!!
    A prowadzenie bloga ma być przyjemnością, odskocznią od tego brutalnego świata, a nie pracą!!! :) :)

    Weronika P

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze zawieszasz ;/ Lubię tego bloga. Cóż... Jak wrócisz to mam nadzieję, że odpowiesz na to, ponieważ nominowałam Cię do TBBA: 1hllnz.blogspot.com
    Pozdrawiam, Żelek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Cię w zupełności rozumiem , kochanie ! Rozumiem , że potrzebujesz czasu. Jeżeli "to" ma ci zabierać zdrowie, a może potem życie, to to NIE ! Pamiętaj MUSI BYĆ DOBRZE ! Kochanie, na prawdę będzie dobrze.
    Love, Diana. <3

    OdpowiedzUsuń