czwartek, 3 kwietnia 2014

APOLOGY

Witam was wszystkie!

Jak same się możecie domyślić piszę tylko w jednym celu: Blog zostaje zawieszony do bliżej nieokreślonego czasu.
Został mi miesiąc do matury, za tydzień kończę szkołę i na prawdę  mam ogromny zawrót głowy: a tu pójść z obiegówką, a tu ocenkę poprawić, a tu nauczyciela zagadać by postawił nieco wyżej ocenę, a to matur próbne których miałam aż 3 w tym tygodniu (!)... To wszystko na prawdę jest wyczerpujące, męczące i nie mam siły, ochoty ani nawet weny nad czym ubolewam by cokolwiek napisać.
Co się dzieje z 1D? Na prawdę nie wiem. Nie śledzę faktów z ich życia od... września? Więc wcale bym się nie zdziwiła gdyby któryś z nich ożenił się a ja bym o tym nie wiedziała :P
Ostatnio gdy tak siedziałam sobie stwierdziłam, że chyba na prawdę dorosłam. Może nie jest to aż tak widoczne ale czuję to w sobie. Rzecz jasna, pisanie sprawia mi przyjemność ale chyba już nie aż tak dużą jak niegdyś.
Teraz jest matura, potem przeprowadzam się ja bo czas na studia, potem będą studia, ślub, dziecko i może uda mi się wrócić na bloga :D
Wybaczcie mi moje drogie, że zawiodłam was w tym roku. To wszystko jest ponad moje siły.
Jeśli jest jakaś osoba, która zna całą historię, która potrafi napisać coś co zwali z nóg niech pisze pod tym tekstem ponieważ istnieje możliwość by przejąć ode mnie tego bloga.
Najbardziej żałuję tego, że nie wykorzystałam swojej szansy jaką była możliwość wydania swojej własnej prozy. To cios w serce ale... KLASA MATURALNA
Teraz mam też spory problem ze zdrowiem więc... nic dobrego :)

Przepraszam was na prawdę mocno.

10 komentarzy:

  1. NIE !!!!!!!! Tylko nie to... ostatnio zaczelam czytac ten blog i jest super a teraz piszesz ze zawieszasz :'( Chlip Chlip bede plakac :(((((

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda :( naprawde kochalam tego bloga «3 ;((

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeeeee:-( ale czy jeszcze kiedyś wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jest mi to na prawdę ciężko stwierdzić w tym momencie. Póki co muszę skupić się na bardziej przyziemnych rzeczach niż pisanie bloga.
      Na prawdę przepraszam.

      Usuń
    2. pisanie bloga nie było Twoja przyjemnoscia .? :o

      Usuń
    3. było, na prawde było i to ogromną ;) Było mi okropnie źle, gdy musiałam przestać go pisać bo szkoła, bo matura, bo życie... Szczerze? Odzwyczaiłam się troszkę i tak jak napisałam, dorosłam

      Usuń
    4. Powiem Ci, ze smutno mi, ze kończysz prowadzenie bloga, ale chciałam Ci podziękować za to, ze przez tyle czasu mogłam przenosi się do innego świata za pomocą tego opowiadania. Dziekuje <3 /Ola

      Usuń
  4. Hejka !
    Pisałaś w ostatnim poście ze chciała byś komuś oddać blog. Ja oraz moja przyjaciółka piszemy swoje "opowiadania" i chętnie przyjmiemy pod swoje skrzydła tez Twoje opowiadanie jeśli chcesz próbkę opowiadanie Anii to jutro Ci prześle :D
    Klaudia i Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;)
      Mogłabyś się skontaktować ze mną poprzez maila? Śmiało pisz: enjoy17@wp.pl

      Usuń
  5. I jak tam, przekażesz komuś bloga? A jeśli nie to kiedy coś napiszesz? Za miesiąc, dwa czy za rok?

    OdpowiedzUsuń