sobota, 29 grudnia 2012

LA po raz kolejny



Kolejne nominajce do LA

1. Ile masz lat?
Całe 17!
2. Jakie jest twoje największe marzenie?
Usłyszeć od rodziców, że mnie kochają…
3. Ulubione danie/deser?
Danie: naleśniki ze szpinakiem i z serem. Deser: tort czekoladowy *-*
4. Jaki masz kolor włosów i ile masz wzrostu?
Moje włosie jest brązowe ale za niedługo będzie czerwone :D Ile wzrostu? A całe 164/5 cm
5. Ulubiony cytat?
"Kocham Cię" dwa słowa. Cza­sami znaczą więcej niż cały świat, a cza­sami to tyl­ko...dwa słowa.
6. Ulubiony celebryta?
brak
7. Załóżmy, że dostałaś milion, na co go wydasz?
Wykupiłabym wszystkie gwiazdy na niebie…  A resztę oddałabym biednym :)
8. Hobby?
Piszę, maluję, śpiewam, żyje….
9. Co robisz jak nie możesz zasnąć?
Myślę co napisać w kolejnym rozdziale
10. Ulubiona piosenka?
Dużo, ale tak jak mówiłam wracam do Manchesteru bo życzliwa mi Olałka wysłała mi piosenke :)

1. Według ciebie, najprzystojniejszy facet jakiego widziałaś ( w każdych źródłach)?
Mmmm…. Ian Somerhalder i Zayn Malik!
2. Ulubiony członek 1D i dlaczego?
Hohoho…. Uwielbiam Niall’a. Dlaczego? Jest osobą, która w pewnym sensie odstaje od zespołu i on      ( przepraszam jeśli kogoś urażę ale to mój pogląd) jest najbardziej normalny. Nie goni za sławą, nie zmienia dziewczyn jak rękawiczki, jest Sobą i cóż… Nadal jest singlem :) Niall! Forever alone together!
3. Ulubiony tekst?
Tekst? Hmmm… Nie wiem czym dobrze rozumiem…
Są ta­kie dni kiedy czu­jemy się jak­by nas świat nie do­tyczył, stojąc na uboczu ob­serwując tych wszys­tkich pędzących ludzi, dochodzi­my do wnios­ku, że pędzą tak szyb­ko że za­pomi­nają o is­to­cie życia, tak szyb­ko że w mgnieniu oka życie im umy­ka, a kiedy się obudzą, zaz­wyczaj jest już za późno.
4. Co daje ci wenę do pisania bloga?
Są takie dni, gdy słowa i emocje dosłownie się ze mnie wylewają… Są takie dni gdy jestem zamknięta na świat, obojętna na bodźce zewnętrzne i wtedy nie ma nic….
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Moja muzyka jest tak jak ja… Lekko pomieszana:) Słucham Rock’a
6. Ulubiony film?
Titanic. Pamiętnik *-*
7. Ulubiona książka?
Harry Potter, W Twoich rękach, Niebo jest wszedzie
8. Osoba którą najbardziej chciałabyś poznać?
Moja Olałak, Weronika i Moniś!!!
9.  Twój ulubiony blog? (podaj link)
O jej… nie chcę komuś sprawić przykrości więc nie będę tu nic dawać. Każdy blog jest moim ulubionym, każdy jest inny…
10. Ile masz lat?
17
11. Za co jesteś wyjątkowa? Jaka cecha charakteru cię wyróżnia?
Nie jestem wyjątkowa. O nie.

1. Od jak dawna jesteś directioner?
Od 9 miesięcy
2. Którego lubisz najbardziej i za co?
Pytanie się powtarza więc wszystko powyżej
3. Co myślisz o Lanielle, a co o Lou i El?
Lanielle? Nie mam nic do tego związku, nie przeszkadza mi on w żaden sposób. Osobiście sądzę, że ten związek jest najbardziej autentycznym z całego zespołu. Lou i El? Nie wierzę w to. Jestem Shipper Larry. So Sorry Lou ale Twoje miejsce jest przy Hazzie.
4. Za co kochasz 1D?
Pytanie czy ich kocham? Oczywiście! Za co? Sama nie wiem….
5. Ile masz lat i jak się nazywasz?
Magda 17 lat
6. Co sądzisz o moim blogu(jesli go czytasz)
Wybacz…. Nie miałam okazji przeczytać ale przeczytam!
7.Ulubiona książka?
Troszke wyżej jest odpowiedź
8. Up all night czy Take Me Home?
Take Me Home wygrywa
9. Twoje marzenie?
Mam dużo marzeń… Ale żadne z nich się nie spełni….
10. Ulubiony kolor?
Beż i czerwień
11. jak wyobrażasz sobie wymarzoną randkę?
Już taka była ale nie zaszkodzi powiedzieć. Coś realnego raczej a więc… Ja, on, koc, jezioro, księżyc i dużo czekolady oraz miłych słów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz