piątek, 7 grudnia 2012

Ogłoszenia!

Nie wytrzymałam i przesuwam BIG SURPRISE na dziś.
Tam da ram da dam! KLIK Zgadza się, mój nowy blog!
Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Cóż tu dużo mówić.... Historia inna niż wszystkie... Tak mi się bynajmniej wydaje :)
Mam małe pytanko...
Dlaczego was tak tu mało jest? Dlaczego tak mało piszecie tych komentarzy? Nie podoba się już czy też jakiś taki przewidywalny jest? Huh?
Misie.... Powiedzcie mi bo na serio nie wiem co mam robić, nie wiem co mam myśleć...
Czuję się okropnie i tyle...
Większość z was ma zapewne dużo nauki i tak dalej....
Sama ja w piątek piszę próbną maturę z niemieckiego więc horror....
Proszę was, powiedzcie mi co się dzieje... A może to przez tego anonima co mnie hejtował? Może jakoś jego tok myślenia przeszedł na was?
Buziakiiiii :*

6 komentarzy:

  1. Ja tam czytam i bd. czytać ;p Już lukam na nowe opowiadanie ;) Na pewno przypadnie mi do gustu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.Hej.
    Nie myśl tak nawet..
    Miała sporo nauki w tym tygodniu i po prostu nie zdążyłam skomentować, ale obiecuję nadrobić :)
    Świetnie, że jest nowe opowiadanie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę słuchała zdania tego anonima.Jestes moim kochanym słoneczkiem (MEGA UTALENTOWANYM) <3 i nic tego nie zmieni. Cieszę się ze zalozylas nowego bloga ahh! Kocham, Kocham Cię bardzo! Miłego weekendu! i powodzenia na próbnej maturze. Tak jak juz pisałaś obie mamy próbne wiec oby nam obu się udało! Buźka <3 Hanka

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej , hej .
    Jejciu , przepraszam , że nie komentowałam ale poprostu nie miałam czasu ;c
    Postaram się to nadrobić i wiedz że jestem twoją wierną czytelniczke ;3
    Nowe opowiadanie też bd napewno czytać :)
    Buźki : **
    http://imaginyaboutonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie komentuję gdyż przez naukę mam zaległości na twoim blogu, na prawdę nie mam czasu ich nadrabiać gdyż prowadzę też moje blogi ;c (w sumie też je opuściłaś XD)
    Ale twój npwy blog odwiedzę, dodam się do obserwatorów i na bieżąco będę czytać.
    Przepraszam, że jako czytelniczka zawiodłam ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię bardzo przpraszam, ale po porstu nie mam czasu, na komentowanie. Dlatego wiedz, że ja czytam i będe czytać. Tylko nie zawsze skomentuje. <3
    Love, Diana .<3

    OdpowiedzUsuń